Putovanje autobusom

Izvor:Pinterest

Ljudi  generalno misle da je vožnja autobusom loša.Iz svog ličnog iksustva, mogu da vam kažem d auošte nije.Današnji autobusi su odlično opremljeni i uopšte nemate osećaj nelagodnosi.Imate toalet, klimu, sedišta su udobna, pauze se prave, puštaju se filmovi...
Ja sam putovala i preko 1000 kilometara autobusom i preživela sam.Ono što je najvažnije je dobra priprema.Ovo su moji saveti šta to obući i šta to poneti na put.

ŠTA OBUĆI?
Ono što su ljudi mahom greše kada putuju autobusom na more, jeste da krenu u šorcu.I smrznu se, jer vozači znaju nekada da preteraju sa klimom, a pogotovo noću, ja najviše volim da obučem ili neku tanku trenerku ili neke šalvare, ali ponesem obavezno i šorc u slučaju da se recimo pokvari klima, i to mi se desilo, to je pakao, bukvalno.Gore obucite neku majicu, i ponestite nešto za preko, ali obavezno ponesite i rezervnu majicu.Takodje vam savetujem i čarape, bez obzira što je napolju 40 stepeni, noću zaista ume da bude hladno u autobusu.Šešir najbolje stavite na glavu, i posle na onaj prostor iznad sedišta i tako ćete biti sigurni da mu se neće ništa desiti.Ukoliko putujete u hladnije periodu, tu vam savetujem slojevito oblačenje, ali opet i da imate nešto tanko na sebi, jer zna da se desi da vozač pretera i sa grejanjem.A glomazniju obuću i jaknu da navučete na sebe, kako bi smanjili stvari u koferu.

ŠTA PONETI?
Jastuk- postoje oni jastučići na naduvavanje, ali ja vam savetujem pravi jastuk.
Ćebe- nikada ne znate da li će biti toplo ili hladno, zato jedan tanak prekrivač neće biti na odmet.
Maska za spavanje
Eksterni punjač
Grickalice
Voda- ja uvek preteram sa vodom, ali nikada ne znate da li će se klima pokvariti, da li ćete se dugo zadržati na granici, da će se autobus pokvariti...
Knjige/ novine
Vlažne i papirne maramice
Dezodorans
Mini četkica i pasta za zube

13 коментара:

  1. Slazem se sa svime sto si pomenula. Ja jako volim da se vozim,sto duze imamo da putujemo ja sam srecnija. 😜 Tada uvjek citam neku knjigu ili slusam muziku.

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Najduže sam autobusom prešla 80km i to jednom u životu (tačnije dva puta, ako se računa povratak) i ne mogu ništa pametno da kažem na ovu temu, s obzirom na to da je ono bio međugradski autobus, prosečno opremljen... Ništa specijalno. Kao i ostali autobusi koje prevoze do mesta na manjoj razdaljini. Inače sam se vozila više puta u gradskom busu, mada i to izbegavam, jer mi mnogo teško pada ta gužva i vrućina. Dešavalo mi se puno puta da počne da mi se vrti u glavi.
    Inače mnogo volim da se vozim. Što duže - to bolje. Mada bukvalno bilo kojim drugim prevoznim sredstvom (cepelinom 😂), prvenstveno automobilom. Udobnije je i komfornije, u okruženju su ti jako bliski ljudi, maks. vas je četvoro... A generalno mnogo volim automobile i taj osećaj tokom vožnje.
    Da se razumemo, nemam ništa buseva. Daleko od toga. Samo nemam iskustva sa tim dužim vožnjama (za koje verujem da su lagodne) i opremljenijim busevima, a svi dobro znamo kakav nam je gsp 😂


    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa sve ima svoje prednosti i mane, mozda bude i neki post, prednosti putovanja automobilom, medjutim, kada ste vozač, daleko je bolje autobusom :)

      Избриши
  3. Drago mi je sto si imala dobra iskustva sa autobusom i sto mozes da prelazis granice takvim transportom.U prvom delu pomenula si kako ljudi imaju lose misljenje,komentarisacu i zasto i sta se desava u vecini slucajeva.Toaleti unutra ne rade,a autobus vam nece stati na svakoj pumpi zbog vas jednog /sto je logicno/,vecina buseva ima tv /koji uglavnom nije ukljucen/,uvece znaju da preteraju sa klimom i da se bukvalno smrzavas,ah da moze se i pokvariti...Kad sam prosle godine otisla na ekskurziju u Italiji zaglavili smo na pumpi u Hrvatskoj 4 sata jer smo cekali novi bus iz Srbije,jer se bus pokvario tako da smo svi bili iscrpljeni kad smo stigli nazad u hotel,sto se naravno odrazilo i na sledeci dan.Smatram da to predstavlja i problem ljudima koji imaju odredjene bolesti pa bi im definitivno zasmetalo toliko cekanje,umor i iscrpljenost,kao sto je kod jedne osobe na ekskurziji i bilo rec.Nadam se da razumes moj slucaj :)

    Novi post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/07/the-zulu-palette-by-juvias-place.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, sve zavisi od autobusa i te agencije, ima i jako dobro opremljenih. :)

      Избриши
  4. U principu, jako volim autobuse iako njima ne putujem toliko često. Slažem se sa svime što si navela, a ovi saveti su mi dobro došli, pogotovo što se pakovanja tiče, jer gotovo uvek zaboravim nešto. 😂❤


    https://jednostavnoana.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Ja obožavam sve vožnje ali pogotovo autobusom i ne znam zašto su stalno na lošem glasu... Možda je to sve do ličnih iskustava ili predrasuda, ne znam ali ja ih stvarno obožavam.
    Ovaj post je preeedobar stvarno i koristan jer planiram krajem leta da sama idem na putovanje Srbijom, upravo autobusom tako da mi je ovaj post bio zlata vredan :)
    I zapratila sam te, mnogo mi se sviđa tvoj blog i sama tema, nisam do sada viđala ovakve blogove i drago mi je što si unique <3 <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  6. Great post dear!You have a nice blog :)
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com