Grčka ostrva koje morate posetiti

1.IOS- se nalazi južno od Naxosa.Ostrvo je planinsko većim delom sa razudjenim plažama i brojnim malim zalivima.Na ovom ostrvu nema zelenila, a prvi stanovnici ovog ostrva- Feničani su ga zbog nedostatka zelenila, nazvali ios, što u prevodu znači "gomila kamenja".Plaže su peščane sa jako sitnim peskom, te se smatraju najlepšim u Grčkoj.
Izvor:Pinterest

2.MIKONOS- na ovom ostrvu ima vrlo malo vegetacije.Mikonos je poznat po vetrenjačama, koje su simbol ovog ostrva i po karakterističnoj tradicionalnoj arhitekturi- najviše dvospratne kuće, sa malim prozorima i drvenim balkonima.Na Mikonosu se nalazi i preko 350 crkava i kapela, koje su okrečene belom bojom, sa kupolama u crvenoj ili plavoj boji.
Izvor:Pinterest

3.HIDRA- je malo grčko ostrvo, na kome se smatra da je najbolja arhitektura Grčke, koju grčki zakon strogo štiti.Jedino je ostrvo u Grčkoj gde je vožnja automobila i motocikla  zabranjena, te se mogu pronaći magarci i čamci, koji se ovde koriste kao nprevozna sredstva.Ovo mesto je poznato po umetnosti, ovde su dolazili brojni umetnici, jer ih je privlačila tišina.Danas je važno mesto za svetski džet- set, popularno mesto za odmor je i za grke, a posebno za Atinjane, jer se nalazi na samo 90 minuta gliserom od Atine.
Izvor:Pinterest

4.NAXOS- pripada grupi Kikladskih ostrva, a nalaze se u Saronskom zalivu, za razliku od Iosa i Mikonosa, koji takodje pripadaju Kilkladima, na Naxosu je vegetacija bujna, šta više jedno je od najpolodnijih ostrva Kiklada.Ukoliko se nadjete na ovom ostrvu, ne propustite njihove tradicionalne sireve, po kojima je ovo ostrvo poznato.
Izvor:Pinterest

5.EGINA- Egina, Poros i Naxos su ostrva u Saronskom zalivu.Ovde se nalaze brojni mali zaliivi i skrivene plaže, a vegetacija je bogata.Popularno je za vikend- odmor atinjana, pa je i samo ostrvo prilagodjeno turizmu, u centru se nalaze brojni kafići i diskoteke, koji su idealni za beg od letnjih vrelina.
Izvor:Pinterest


18 коментара:

  1. Vau!😯
    Odusevljena sam tvojim blogom kao i postovima. Mnogo mi se svidja ideja bloga jer je veoma neobicna. Ja sam inace turisticki tehnicar, ali mi nikad nije ni palo na pamet da napisem nesto ovako. Odlican post draga!❤

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Volim putovanja i Grčka ostrva su divna, ali nisam posetila ni jedno od tih mesta. Nadam se da neće ostati tako. Mnogo mi se dopada tvoja tema i zamisao ovog bloga, pratim te!

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Vidim da si nov bloger,pa sam te zapratila kako bi ti pruzila podrsku.Mozes uciniti isto ukoliko zelis :) Drago mi je sto pises o svojim putovanjima,ukoliko zelis mozes procitati moje postove o Italiji :)

    Zadnji post:

    http://sweet16blackpoetry.blogspot.com/2018/06/cala-product-makeup-brush-set.html

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post, sa lepim slikama. Ovakve teme su neiscrpne i jako korisne u letnjem periodu, i jako volim da čitam ovako nešto kada sa roditeljima planiram putovanja.

    Ako možeš, poseti moj blog. Tek sam ga napravila i zaista mi koristi svaka pomoć iskusnijih blogera. Books&Tea

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepe fotke, bas mi se dopada post, jer volim da putujem :-)
    Rado sam uzvratila pracenje, hvala ti na komentaru na mom blogu ! <3

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/06/retro.html

    ОдговориИзбриши
  6. Ovog leta će biti 11. godina kako idem u Grčku na more, mada smo tek u par poslednjih počeli da posećujemo ostrva (ove godine 4.). Ova ostrva konkretno sa tvoje liste nisam videla uživo, mada je opštepoznato da je Mikonos fenomenalan. Ostala i nisu toliko popularna, ali definitivno deluju jako divno. ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, evo nedavno sam i ja bila u Grčkoj, pa mi je bilo jako zabavno čitati ovaj post! Samo ovako nastavi!
    Btw, ako želiš pogledaj i moj post "povratka".
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/sve-ispocetka.html
    Također, zapratila sam te, pa ako bi i ti mogla učiniti isto na mom blogu.
    Hvala!

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko predivno. Želim otići tamo definitivno. Sjajan post:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com